YOUR WORDS
azman kun: Hidup Aku...

Saturday 12 November 2011

Hidup Aku...

Aku nie bukanlah seorang yg pndai or baek pon..hmmm..blajar pon mlas..mcm mner nk brjaye klu troskan prangai cm nie..hahaha..korang tawu x aku bercita2 nk pegi jepun sbb aku suke suasane kt sne..fuhhh..dapat plak awek jepun..romantik gilee...hahaha..awek kt sne daa la mnje2(jgn fikir bukan2)...you know what..jepun sebuah negara yg maju..msti la aku tringin nk pegi sne..btw..slah stu faktor aku suke jepun sbb filem Anime dye..perghhh..gempak gilerr..genre romantik,comedy,slice of life mcm2 lagi...korang twu x sesetengah filem Anime tu di adaptasikan daripada novel..sO..jgn ingt cter katun hnye untok budak2 jer..setiap Anime tuu ader mksud trsendiri yg nk disampaikan..hmmm..wt mse skunk aku nk stop tngok Anime sbb SPM...huhuhu..T_T(blogging ley plak)...hahaha..aku x twu la aper akan jadi pada aku di masa hadapan nnti...berjaye atau sebaliknye...hidup penuh cabaran...

No comments:

Post a Comment